Περιγραφή
P 524X EFI
Το Husqvarna P 524X EFI είναι ένα βενζινοκίνητο χλοοκοπτικό rider, κατασκευασμένο για εμπορική χρήση. Συμπαγές και ευέλικτο με αρθρωτό τιμόνι, τετρακίνηση και κινητήρα Kawasaki με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου για βελτιωμένη ισχύ και ροπή. Προορίζεται για εταιρείες διαχείρισης εγκαταστάσεων, αθλητικούς συλλόγους και για εργολάβους που επιθυμούν μια ευέλικτη λύση οδήγησης για εργασίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε σύνθετες περιοχές. Όπως όλες οι σειρές 500, παραδίδονται χωρίς πλαίσιο κοπής, αλλά προσαρμοσμένες για πλαίσια έως 137 cm.
|
|
|
Αρθρωτό σύστημα διεύθυνσης
Το μοναδικό αρθρωτό σύστημα διεύθυνσης επιτρέπει στους πίσω τροχούς να περιστρέφονται κάτω από το μηχάνημα. Το αποτέλεσμα είναι ασυναγώνιστη ευελιξία με πολύ μικρή ακτίνα στροφής.
|
Επιδόσεις σε επικλινή εδάφη
Το χαμηλό κέντρο βάρους του μηχανήματος, σε συνδυασμό με το υψηλής απόδοσης σύστημα AWD, προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα κατά την εργασία σε επικλινή εδάφη.
|
Ανθεκτική σκάλα
Πλαίσιο σκάλας από χάλυβα βαρέως τύπου με ενισχύσεις σε συνδυασμό με ανοιχτό σχεδιασμό για εύκολη συντήρηση.
|
|
|
|
Υδραυλικό τιμόνι
Το δυναμικό σύστημα υδραυλικού τιμονιού με ισχυρό φορτίο καθιστά πιο εύκολη την οδήγηση.
|
Kawasaki EFI-engine
Εξοπλισμένο με κινητήρα Kawasaki EFI με βαλβίδες 90°. Ελέγχει τον ψεκασμό καυσίμου και ρυθμίζει το χρονισμό ανάφλεξης για να εξασφαλίσει τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα με τις χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
|
Ευέλικτη χρήση
Μια ευρεία γκάμα πλαισίων κοπής και εξαρτημάτων θα κάνει το χλοοκοπτικό σας εξαιρετικά ευέλικτο, όλο το χρόνο.
|
|
|
|
Γρήγορη σύνδεση εξαρτημάτων
Εξαιρετικά γρήγορη αλλαγή των εξαρτημάτων χωρίς εργαλεία.
|
Ικανότητα κοπής
Το πλαίσιο κοπής που είναι τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος προσφέρει καλύτερο έλεγχο της περιοχής εργασίας, επιτρέποντας κοπή ακριβείας γύρω από εμπόδια.
|
Συμπαγής σχεδιασμός
Το συμπαγές μέγεθος σε συνδυασμό με το μοναδικό αρθρωτό σύστημα διεύθυνσης διευκολύνουν τους ελιγμούς του μηχανήματος σε στενούς χώρους και δύσκολες περιοχές.
|
|
|
|
Εύκολος χειρισμός
Σχεδιασμός περιβάλλοντος χειριστή γύρω από τον χρήστη. Ο πίνακας ελέγχου είναι ανυψωμένος με όλα τα χειριστήρια εργονομικά τοποθετημένα για εύκολη πρόσβαση.
|
Εύκολη πρόσβαση κατά την κοπή
Το πλαίσιο κοπής με χαμηλό προφίλ προσφέρει απίστευτη προσβασιμότητα κοντά σε φράκτες, θάμνους, παγκάκια κ.λπ.
|
Εργονομική λειτουργία
Εργονομική λειτουργία για άνετη οδήγηση σε πολλές ώρες εργασίας.
|
|
|
|
Τέσσερις μεγάλοι τροχοί
Μεγάλοι τροχοί μπροστά και πίσω για βέλτιστη άνεση κατά την κίνηση, καλύτερη πρόσβαση και ελαχιστοποίηση της καταστροφής ευαίσθητων επιφανειών.
|
LED φώτα
LED φώτα για καλύτερο φωτισμό και ασφαλέστερη λειτουργία σε πιο σκοτεινές συνθήκες.
|
Πρίζα ρεύματος
Ηλεκτρικές μπροστινές και πίσω πρίζες για τροφοδοσία και έλεγχο εξαρτημάτων. Απλή εγκατάσταση και χρειάζεται μόνο μία φορά εγκατάσταση, ταιριάζει σε όλα τα εξαρτήματα που απαιτούν ηλεκτρικό έλεγχο. Το κιτ περιλαμβάνει πρίζα, ηλεκτρική καλωδίωση και διακόπτες για τον πίνακα ελέγχου (διατίθεται ως ξεχωριστό αξεσουάρ).
|
Ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης
Το χειρόφρενο με ηλεκτρική εμπλοκή επιτρέπει τον ασφαλή χειρισμό σε καθιστή λειτουργία από τον χειριστή καθώς και απομακρυσμένη λειτουργία χρησιμοποιώντας το τηλεχειριστήριο FlexiDrive (P 524XR EFI).
Δομή προστασίας σε περίπτωση ανατροπής (ROPS)
Το όχημα είναι εξοπλισμένο με προστατευτική δομή ανατροπής (ROPS) και ζώνες ασφαλείας πιστοποιημένες με πέντε διεθνή πρότυπα, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων OSHA και SAE. Το ROPS εξασφαλίζει ασφαλή οδήγηση για τον χειριστή.
|
|
|
Επαγγελματικό κιβώτιο ταχυτήτων
Αντλίες μεταβλητού εμβόλου υψηλών προδιαγραφών με ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων για εμπρός και πίσω άξονα.
|
Πίσω βαγόνι από χυτοσίδηρο
Για βελτιωμένη αντοχή, το πλήρες πίσω βαγόνι είναι από μονοκόμματο όλκιμο χυτοσίδηρο.
|
Βελτιωμένη στιβαρότητα
Το λίφτινγκ της σειράς Husqvarna X διαθέτει αρκετές βελτιώσεις. Αυτές οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν ένα πιο αξιόπιστο, αναβαθμισμένο σύστημα ζώνης PTO, μια ανθεκτική πλάκα ποδιού από κυματοειδές φύλλο χάλυβα και ένα πιο συμβατό και στιβαρό σύστημα πεντάλ. Για μεγαλύτερη ακαμψία και αξιοπιστία, η θέση για τη ρύθμιση του ύψους κοπής έχει επίσης μετακινηθεί στο κατάστρωμα κοπής.
|
|
|
|
Λιπαινόμενος άξονας
Για εύκολη συντήρηση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
|
Εύκολο σέρβις
Εύκολη πρόσβαση στα μηχανικά μέρη
|
Έτοιμο για Combi deck
Προετοιμασμένο για το υψηλής απόδοσης και μοναδικό Combi deck. Σχεδιασμένο για να προσφέρει αποτέλεσμα κοπής σε κορυφαία κατηγορία, προσφέροντας δύο μεθόδους κοπής σε ένα κατάστρωμα. σάπια φύλλα ή οπίσθια εκκένωση (αφαιρείται το βύσμα σάπιας επιφάνειας). Σφραγισμένο από ένα μόνο κομμάτι χαλύβδινης πλάκας σε σχέδιο βελτιστοποιημένης ροής για να προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στην κατηγορία του σάπια φύλλα.
|
Έτοιμο για Πίσω κατάστρωμα εκκένωσης
Προετοιμασμένο για ένα πάτωμα κοπής πίσω εκκένωσης υψηλής χωρητικότητας. Η καλύτερη επιλογή για να επιτύχετε πραγματικά υψηλή παραγωγικότητα με μεγάλους όγκους γρασιδιού σε χλοοτάπητες με πιο χοντρό και πιο βαρύ γρασίδι. Ο κατασκευασμένος σχεδιασμός καταστρώματος διαθέτει συγκολλημένη χαλύβδινη κατασκευή για βελτιστοποιημένη απόδοση, στιβαρότητα και διάρκεια ζωής.
Κινητήρας
|
P524X EFI RIDER P 524X EFI (2023-)
Κωδικός είδους: 970 60 16‑01
|
Τύπος καυσίμου |
Πετρέλαιο |
Ισχύς μοτέρ |
15,6 kW |
Κατασκευαστής κινητήρα |
Kawasaki |
Όνομα κινητήρα |
FX Series V-Twin |
Κυβισμός |
726 cm³ |
Κύλινδροι |
2 |
Ψύξη κινητήρα |
Αέρας |
Τύπος λίπανσης κινητήρα |
Πλήρους πίεσης με φίλτρο λαδιού |
Φίλτρο λαδιού |
Ναι |
Εκπομπή
|
|
Εκπομπές καυσαερίων (CO2 EU V)
|
792 g/kWh |
Μπαταρία
|
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
24 Αχ |
Τύπος μπαταρίας |
Μολύβδου οξέος |
Βάρος μπαταρίας |
7,2 κιλά |
Κατασκευαστής μπαταρίας |
Παγκόσμια |
Πλαίσιο κοπής
|
|
Άκοπος κύκλος |
50 εκ |
Πλάτος κοπής, ελάχιστο-μέγιστο |
112 εκ |
Πλάτος κοπής, ελάχιστο-μέγιστο |
137 εκ |
Ύψος κοπής, ελάχιστο |
25 χλστ |
Ύψος κοπής, μέγιστο |
100 χλστ |
Σύμπλεξη λεπίδων |
Ηλεκτρική |
Διαστάσεις
|
|
Διαστάσεις εμπρόσθιων ελαστικών |
18×8,5-8 |
Διαστάσεις οπίσθιων ελαστικών |
18×8,5-8 |
Μεταξόνιο |
100 cm |
Απόσταση από το έδαφος |
130 χλστ |
Μήκος βάσης |
206 εκ |
Πλάτος βάσης |
98 εκ |
Ύψος βάσης |
122 εκ |
Ρυμουλκούμενο μεικτό βάρος
|
200 κιλά |
Βάρος (χωρίς εξοπλισμό κοπής) |
437 κιλά |
Σύστημα μετάδοσης
|
|
PTO (Power Take Off) |
ιμάντα κίνησης |
Τύπος μετάδοσης |
Υδροστατική |
Κατασκευαστής κιβωτίου ταχυτήτων, πίσω |
Κανζάκι |
Μέθοδος οδήγησης |
Διπλή λειτουργία με πεντάλ |
Ταχύτητα εμπρός, ελάχιστη/μέγιστη max |
13 km/h |
Ταχύτητα όπισθεν, ελάχιστη/μέγιστη max |
5,6 μίλια/ώρα |
Ταχύτητα όπισθεν, ελάχιστη/μέγιστη max |
9 km/h |
Κατασκευαστής κιβωτίου ταχυτήτων, εμπρός |
Κανζάκι |
Μοντέλο μετάδοσης, εμπρόσθιο |
KTM 23LB |
Μοντέλο μετάδοσης, οπίσθιο |
KTM 23SB |
Εξοπλισμός
|
|
Ανάρτηση καθίσματος |
Ναι |
Τύπος καθίσματος |
Επαγγελματικό |
Ωρομετρητής |
Ψηφιακός |
Υλικό καθίσματος |
Βινίλιο |
Ύψος πλάτης καθίσματος |
Μεγάλο |
Αναδιπλούμενο κάθισμα |
Ναι |
Τύπος τιμονιού |
Επαγγελματικό |
Φρένο στάθμευσης, τύπος |
Δίσκος |
Δονήσεις
|
|
Επίπεδο δόνησης στο τιμόνι |
2,5 m/s² |
Επίπεδο δόνησης στο κάθισμα |
0,5 m/s² |
Ήχος και θόρυβος
|
|
Πίεση θορύβου στα αυτιά του χειριστή |
91 dB(A) |
Εγγυημένο επίπεδο θορύβου, Lwa |
105 dB(A) |
Μέτρηση εκπομπών θορύβου |
105 dB(A) |
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχουν ακόμα κριτικές